Tűréshatár

 2013.06.01. 13:21

Némely napok oly ragadósan koszosak. A tárgyak, az emberek, a szavak, és én magam is.

Minden gondolat öreg és fáradt. Egyik másik botot szorongat aszott kezei közt, mintha haladni remélne.

Ezekhez az időkhöz jobban láncolnak érzékeim. 

Nincs tisztelet az érintésben, álom az íriszben, sóhaj a nyelv hegyén, tánc a fülbevaló drágakövén.

Nincs illata bőrödnek.

*****

Lucskos bűntudat, hiány, félelem. Randevú a dögvésszel.

Nem kell, hogy értsd, ki vagyok én. Nem kellesz te sem nekem.

Jó, ha itt vagy, de nem bírlak el, nem vagyok elég erős.

Bocsásd meg nekem, ha nem tudsz szeretni a minden és semmi ellenére sem.

*****

Vergődünk, elveszünk, és haragszunk

Csak próbálkozás és gyenge hit vagyunk

Kötelesség a testünk, engedelmességre törekszünk

Meddig még? Mekkora ütközés az elég?

 

Látásod kellemes, szemed zöldje otthonos

Valóság vagy, mégis szépséges… nem értem hogy lehetséges ez

421421_424052554344838_1514374530_n.jpg

Címkék: zűrzavar keserűség kételyek széthullás

A bejegyzés trackback címe:

https://langolas.blog.hu/api/trackback/id/tr765338908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása